Timp de 3 ani am contribuit alături de alți 12 parteneri din 7 tari la Proiectul Base, finanțat prin programul Erasmus+.
Liderii școlii și personalul educațional trebuie să poată să stabilească un scenariu astfel încât să obțină un standard ridicat de comportament pentru întreaga comunitate școlară, prin intermediul unor politici școlare uniforme și prin implementarea unor intervenții de reproiectare a mediului și a programelor curriculare, pentru a stabili standarde pozitive așteptări de predare.
Profesorii trebuie să aibă o serie de strategii pentru abordarea comportamentului. Trebuie să fie capabili să folosească această strategie cu încredere pentru a răspunde constructiv și eficient la elevi cu comportamente perturbatoare și / sau perturbatoare. Mai ales atunci când aceste comportamente interferează cu funcționarea socială și implicarea academică a lor și a altora.
Astfel prin acest proiect am făcut o aplicație si un ghid pentru a facilita accesul :
Am facut un depozit de date cu acces liber pentru toata lumea:
O colectie de bune practici:
Setul de date PBS bazat pe dovezi este o colecție de date despre aplicarea abordării PBS în școlile implicate în proiect. Setul de date este compus din toate măsurile FBA și alte măsuri colectate prin sistemul BASE pe durata de viață a proiectului.
Policy Recommendation
Principalele subiecte acoperite de recomandările politice sunt:
-identificarea legislației relevante la nivel național și european;
descrierea cadrului teoretic pentru a înțelege comportamentul elevilor la școală, încurajând înțelegerea cauzelor și funcțiilor comportamentelor problematice;
-principalele strategii la nivel organizațional școlar care s-au dovedit a fi eficiente în reducerea comportamentelor problematice și creșterea angajamentului elevilor și a bunăstării personalului educațional.
Mai multe despre proiectul Base, aici: